Profilelement
Stadig fleire kanalar og format gjer at vi må vere fleksible og ha ein dynamisk profil som òg svarar på behova i framtida.
Det reine, friske nordiske lyset er berande i all visuell kommunikasjon og kjem til uttrykk i samspela mellom store lyse flater, rein typografi, enkle ikon, gode bilete og tydeleg språk. Dette uttrykket skal vi alltid jobbe for i kommunikasjonen vår.
Tilgjorde, unaturlege effektar som slagskygge, graderingar, preg og skråkantar skal vi unngå.
For å skape god identitetsforståing ønskjer vi å bruke gode døme i kommunikasjonen vår. Då er følgjande prinsipp grunnleggjande:
- Vi skal kommunisere på ein pedagogisk og lettfatteleg måte.
- Vi skal få fram dei reelle høva i Forsvaret.
- Vi skal kome tettare på oppgåvene våre og dei som løyser dei.
- Vi skal vise kampkrafta og kompetansen vår.
- Forsvaret er i kontinuerleg endring, og vi skal hadde interessa kring Forsvaret oppe ved å vise meir av kapasitetene våre, korleis vi samhandlar, og korleis Forsvaret løyser oppgåvene sine.
- Når logo, bilete, tekstar, fargar, typografiar og illustrasjonar har ei felles verdiplattform, har dei gode føresetnader for å spele godt saman.